Principeovereenstemming overname Lalesse Europe BV

Er is een principeovereenstemming tussen Lalesse Europe B.V. en Royal Reesink N.V over de overname van alle aandelen in het kapitaal van Lalesse Europe B.V.

Lalesse beoogt met deze overname een snellere expansie in de snel veranderende markt van warehouse equipment.
Het management van Lalesse, bestaande uit Hans Niels, Daan Niels en Erna Niels, zal na de overname aanblijven en samen met Royal Reesink doorbouwen aan de groei van de onderneming.

Deze overname past ook uitstekend in de visie Royal Reesink waarin de divisie Reesink Material Handling Equipment, met de bedrijven Motrac Intern Transport te Almere, Motrac Handling & Cleaning te Antwerpen (B) en Pelzer Fördertechniek in Kerpen (D), verder zal worden uitgebreid met aanpalende activiteiten op het gebied van integrated system solutions in geautomatiseerde warehouses.”

In november zal het boekenonderzoek starten. De verwachting is dat de transactie begin 2017 zal worden afgerond

Zie ook bijgaand Persbericht Royal Reesink N.V._Principeovereenstemming overname Lalesse Europe B.V.